Bye Bye Pai!

22 januari 2017 - Pai, Thailand

Pai je was geweldig! Voor ons zit het er helaas al weer op in Pai. Ondanks dat we hier zo een maand kunnen blijven, willen we toch ook wel weer verder!

Tja, waar moet ik nu over schrijven? Dat we weer een dag bij de olifanten gechilled hebben? Dat we 3 dagen helemaal niks hebben gedaan naast het zwembad?
Misschien zoals Tolkien het in de Hobbit verwoordt:

"Days that are good to spend are soon told about, and not much to listen to; while things that are uncomfortable, palpitating, and even gruesome, may make a good tale, and take a deal of telling anyway."

Kortom, jullie zien het nog wel eens voorbij komen op de foto's! Ondanks dat we het hier heerlijk hebben, gebeuren er hier geen spannende dingen! We zijn vandaag nog wel even met de motor naar de bezienswaardigheden rondom pai gereden, om die toch nog maar even van ons lijstje te kunnen vinken. Prachtige zonsondergang bekenen op een smal rotswandje van 15 m hoog in de Pai canyon, ons weer volgetankt op de night market en nu nog even nagenieten van de heerlijke plek hier!

Morgen staan we vroeg op (echte bakker tijden), om met de bus naar Chiang Rai te gaan. Daar zullen we een nachtje blijven en in speedo gonzales tempo de stad bekijken, want.... Het is zo onderhand tijd om naar Laos te verhuizen! De gibbon experience (2dagen ziplinen door de diepe jungle) is al geboekt, en ook de slowboat naar luang prabang ontkomt niet aan ons!

1. Saar:
    22 januari 2017
    Ach ja , je moet zo af en toe ook even vakantie vieren gedurende je reis
  2. Saar:
    22 januari 2017
    Mooie tekst Max.
    Goede reis morgen en we zijn benieuwd naar jullie Tarzan en Jane avonturen in Laos. xxx
  3. Suzanvanbrouwershaven:
    23 januari 2017
    Je zult je toch niet gaan vervelen? 3dagen strand!goede reis!